Friday, September 30, 2011

Hair Net: Sarung Rambut

Anda bingung apabila mendapat tempahan daripada pelanggan yang ingin rambutnya di dandan sewaktu majlis perkahwinan? Masih belum mahir mendandan rambut tapi ingin tetap mencuba nasib? Sampai bila ingin menolak tempahan? Sampai bila hendak maju di dalam bidang ini jika semuanya takut nak buat kan?

Hairnet ini adalah tools (perkakasan) yang sangat banyak membantu ramai mak andam atau mekap artis setiap kali mendandan rambut artis dan juga pengantin. Cara guna pun sangat mudah dan tidak memerlukan banyak bahan. Cukup dengan hair net dan juga hair pin. Rambut yang sedikit akan tampil cantik dengan hair bun yang dihasilkan dengan menggunakan hair net ini.


hairnet ini jika dibuka, ia berbentuk sebegini
sangat elastik dan tahan lasak
jika pelanggan memulangkan kembali hairnet ini kepada anda, ia tetap masih boleh digunakan berulang kali
jika sudah koyak pun, ia masih boleh digunakan dengan baik

Harga Promosi: RM28 sepeket ada 10 unit (SM)

hairnet ini disimpan di dalam bekas plastik mengandungi 10 unit hair net
jika dibuka, ia seperti gumpalan rambut



Cara penggunaan dan pemasangan hair net

Ini adalah sebahagian dari sesi bengkel dandanan rambut yang sering diadakan di AzzaLynn Bridal. Para peserta kami terdiri dari mereka yang Zero Knowledge. Sangat seronok melihat hasil kerja masing2 selepas mendapat tunjuk ajar dari kami.

Hairnet ini digunakan untuk memudahkan mak andam atau mekap artis mendandan rambut pengantin. Ia sangat mudah digunakan dan membantu membentuk hair-bun dalam sekelip mata tanpa perlu risau dengan lebihan rambut yang berjuntai dan terkeluar.

Harga tertera adalah termasuk kos penghantaran menggunakan POSLAJU.

How to Make Payment & Mode of Payment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...